Please fill in the form below to open a new ticket.
We will contact you through this Email. If you have working Kln Email, please use it. If not, please use your personal Email.
වම්පස ඇති ඉලක්කම් නිවැරදිව දකුණුපස ඇති කොටසේ සදහන් කර පහත ඇති Create Ticket යන්න ඔබන්න. නිවැරදිව නව උපකාරක සේවා ප්රවේශපත්රයක් විවෘත වූ පසුව ඔබට ඉහත සදහන් කල email ලිපිනයට තොරතුරු ඇතුලත් ලිපියක් ලැබෙනු ඇත. එසේ නොමැතිනම් නැවත උත්සාහ කරන්න. Enter the numbers on the left in the section on the right and press Create Ticket below. After a new support ticket has been opened correctly, you will receive an email containing the information at the above email address. Otherwise try again.